mar 28, 2014

Etykiety samoprzylepne na opakowanie produktu?

Etykiety samoprzylepne na opakowanie produktu?

Początki każdej firmy mogą być trudne, jeśli nie postara się ona o odpowiedni branding własnych produktów. Bez pracy nad marką może okazać się, że produkowane i sprzedawane produkty zostaną okrzyknięte podróbkami lub po prostu klienci nie przywiążą się do nich, nie zapamiętają nazwy przedsiębiorstwa i już do niego nie powrócą.

Waga marketingu i reklamy bardzo często ignorowana jest przez początkujących właścicieli sklepów internetowych. Tworzone przez nich towary nie są opisane, nie zawierają logo sklepu, a nawet bardzo często są nieestetycznie zapakowane. Jak wiadomo, zdecydowana większość klientów zwraca uwagę nie tylko na wygląd sklepu, ale także na to, w jaki sposób zapakowane są przedmioty, które kupują. Jeśli prowadzisz sklepo internetowy, ale nie chcesz wydawać majątku na opakowania, może po prostu wprowadzisz etykiety samoprzylepne, zdobiące standardowe opakowania? Ich aplikacja jest szybka, a druk stosunkowo tani. Nie musisz też zamawiać od razu druku offsetowego, rozłóż koszty w czasie, zamów tylko tyle etykiet, ile będziesz potrzebował w ciągu miesiąca. Zwykłe naklejki pozwolą na szybszą identyfikację firmy oraz utrwalenie jej logo w pamięci klienta, a co najważniejsze poprawę jego samopoczucia przez to, że produkt wygląda na solidniejszy.

Opakowania produktów, które produkuje firma i sprzedaje je później przez sklep internetowy powinny być spójne wizualnie: zawierać logo firmy oraz współgrać kolorystycznie z szablonem sklepu. Etykiety samoprzylepne naklejane na buteleczkę, słoik, woreczek strunowy lub wprost na kartonik są z pewnością tanie i skuteczne, jeśli nie chcesz wydawać majątku na opakowania. Jeśli jednak sprzedajesz większe przedmioty i Twoja marża jest dość duża możesz pozwolić sobie na zamówienie projektów własnych wykrojników pudełek dostosowanych wielkością i wzorem do Twoich produktów. Drukarnie oferują teraz niemal nieograniczone możliwości. Nie muszą to być brzydkie i szare kartoniki, a na przykład powlekane folią, drukowane w pełnym kolorze estetyczne pudełka.

Niezależnie od tego, jak duże środki przeznaczasz na to, aby zaistnieć w internecie ze swoim sklepem, powinieneś zadbać o markę również na tym etapie, na którym klient rozpakowuje sprzedawany przez Ciebie towar. Sprawdź zaproponowane powyżej rozwiązania i przelicz, czy są dla Ciebie opłacalne. Być może okaże się, że warto nawet podnieść odrobinę cenę produktu po to, by zyskać większe zaufanie swoich klientów.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>